FAQ

Når har deres kundeservice åpent?

Kundeservice har åpent mandag til fredag. Du kan sende en mail til oss når du vil, så besvarer vi den så snart som mulig. Du kan også ringe oss på virkedager mellom klokken 08.00 – 18.00, så hjelper vi deg på best mulig måte. For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig, er det fint om du har ditt ordrenummer klart før du kontakter oss.

Kan jeg avbestille min ordre etter at den har blitt laget?

For at du skal få varene dine så raskt som mulig, behandles din ordre i løpet av kort tid etter at den har blitt laget. Derfor har vi ingen mulighet til å annullere din bestilling. Har du laget ordren din på kvelden mellom kl. 17.00 – 07.00, kan du sende en mail til [email protected] Da kan vi, avhengig av hvor i prosessen den befinner seg, eventuelt avbryte den. Det er viktig at du sender med ditt ordrenummer og fraktselskap i mailen, slik at vi raskt kan finne din ordre.

Kan jeg endre/komplettere min bestilling etter at den har blitt laget?

Ettersom vi pakker din ordre kort tid etter at bestillingen har blitt gjort, har vi ingen mulighet til å legge til eller endre noe i ordren din.

Jeg skal returnere deler av/hele min ordre, og har valgt å betale med faktura via Klarna. Hvordan gjør jeg det?

Skal du returnere en eller flere produkter og har valgt Klarna faktura som betalingsmetode, anbefaler vi at du enten betaler for produktene og venter på en refusjon fra oss, eller kontakter Klarna på telefon 21 01 89 91 eller via www.klarna.no og ber dem om å forskyve forfallsdatoen. Ettersom vi har opptil 14 dagers håndteringstid på våre returer, er det fint å gjøre ett av de ovenstående alternativene for å unngå ytterligere avgifter, som påminnelser og lignende.

Hvordan fungerer deres rabattkoder?

Våre rabattkoder kan av og til ha visse restriksjoner, og det er derfor alltid viktig at du leser informasjonen når du mottar en rabattkode. Rabattkoden skal legges til ved utsjekking, og under varekurven finnes det et felt som heter «Legg til rabattkode». Fyll inn koden i feltet og trykk på «Aktiver kode». Du vil da se at prisen på produktet/produktene forandrer seg i varekurven din. Får du ingen rabatt til tross for at du har fulgt disse instruksjonene og har en gyldig kode, er det viktig at du ikke gjennomfører bestillingen din likevel. Dette fordi vi ikke har mulighet til å trekke fra rabatter i etterkant. Ta i stedet kontakt med oss via mail eller telefon, så hjelper vi deg!

Hvor er pakken min?

Så fort varene dine er sendt fra vårt lager, får du en bekreftelse via mail med en sporingslink, slik at du kan følge pakken din. Sporingen aktiveres først når speditøren har registrert forsendelsen. Derfor kan det hende at linken ikke fungerer umiddelbart etter at bekreftelsen har blitt sendt ut. Om du sporer pakken din og ser at den befinner seg på ditt hentested, behøver du ikke å avvente en hentebekreftelse, men kan hente ut pakken din ved hjelp av ditt kollinummer, som står i sporingslinken, samt legitimasjon. Dessverre er det ikke mulig å endre leveringsadresse på en ordre i etterkant.

Jeg har valgt Jetpak som leveringsmåte. Hvordan fungerer det?

Om du handler hos oss, har du mulighet til å velge Jetpak som leveringsmetode. Da får du levering samme kveld, forutsatt at du har lagt inn bestillingen din innen kl. 15.00 på hverdager. Jetpak leverer samme kveld mellom kl. 18.00 – 22.00 til Oslo.

Ettersom Jetpak sender deg bekreftelse via telefon rett før levering, er det viktig å sørge for at du har oppgitt riktig telefonnummer ved bestillingen, samt at du er tilgjengelig mellom de oppgitte tidene.

PS! Ettersom Jetpak sender dine varer med fly, er det ikke mulig å bestille sprayflasker med denne leveringsmetoden. Pumpeflasker fungerer imidlertid utmerket.

Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal ha?

Ved siden av våre produktbilder er det en størrelsesguide. Der kan du få fram mer detaljert informasjon om størrelsen på akkurat det spesifikke produktet du ser på. Det er viktig at du sjekker guiden før du legger inn din bestilling, ettersom størrelsene kan variere mellom de ulike merkene og modellene. Skulle du imidlertid ha fått bestilt feil størrelse, har du alltid 30 dagers retur- og bytterett når du handler hos oss.

Pakken min var skadet ta jeg mottok den. Hva gjør jeg?

Når du tar imot ordren din fra fraktselskapet/hjemleverandøren, er det viktig å kontrollere at emballasjen ikke har blitt skadet under transport. Om du oppdager en skade på emballasjen når du tar imot pakken din, må du melde fra om dette direkte på utleveringsstedet. Om du ikke melder fra om en eventuell skade rett etter uthenting på utleveringsstedet, og deretter åpner forpakningen for så å oppdage at varen er skadet, blir det vanskelig for oss og speditøren å løse problemet.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Returskjemaet skal alltid fylles ut og sendes sammen med de produktene som skal returneres eller byttes. Klistre på returfraktseddelen og lever inn hos postleverandøren. Du som kunde betaler selv returfrakten. Ved bytte sendes den nye varen selvfølgelig fraktfritt.

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Har du mottatt et produkt som du mistenker er innenfor rammene for reklamasjon, er det viktig at du kontakter vår kundeservice via mail eller telefon før du sender tilbake varen.

Jeg har ikke fått noen returfraktseddel, hva gjør jeg?

Om du vil returnere et produkt, men mangler en returfraktseddel, ta kontakt med oss via mail eller telefon, så hjelper vi deg. Pass på å ha ordrenummeret ditt klart, slik at vi raskt kan lage en ny fraktseddel.




Har du flere spørsmål? Kontakt vår kundeservice.